Riciclo, recupero, riuso: componenti d’arredo disponibili a Legambiente Lombardia

BNL ha affidato all’associazione arredi e materiali dismessi dalle filiali per dar loro nuova vita

Dalla dismissione dagli uffici di BNL a Legambiente Lombardia: sono tanti e in perfette condizioni i componenti d’arredo a disposizione. Sedie, tavoli, ma anche armadi e materiale tecnico pronti per trovare una nuova collocazione in un’ottica di recupero e riuso che come associazione ci sta particolarmente a cuore.

SCOPRI IL CATALOGO

Per info si prega di scrivere a jacopo.bertin@legambientelombardia.it

Introducing YEL: Guiding Europe’s Youth towards Environmental Sustainability

We arepleased to introduce YEL Youth Energy Labs, an initiative dedicated to advancing environmental sustainability throughout the European Union by providing comprehensive training in renewable energy, circular economy practices, self-consumption, and sustainable entrepreneurship. YEL YouthEnergy Labs aims to equip young professionals, youth, and their families with the knowledge and skills necessary to embrace sustainable consumption models within their communities. By offering targeted training modules, participants will gain valuable insights into